wtorek, 1 grudnia 2015

Wyzwanie miesięczne z HAED

28 października na stronie FB NEW Official Heaven and Earth Designs Group ogłoszono wyzwanie, stawiające nam za cel wyszycie w ciągu miesiąca 400 krzyżyków, po 100 sztuk tygodniowo.

Na starcie mój haft wyglądał tak:


czyli miałam wykonaną połowę siódmej strony.

Na zakończenie obraz przedstawia się następująco:


Jak widać na załączonym zdjęciu dokończyłam siódmą stronę i zaczęłam ósmą, tym razem kolumnami.

Sprostałam wyzwaniu z naddatkiem kilku tysięcy krzyżyków :)

W nagrodę Michelle Sayetta obiecała wysłać uroczy wzór z listami, wachlarzem, filiżanką, różami i mnóstwem innych małych drobiazgów.
Zastrzegła, by nie publikować tego obrazu, dlatego stosuję się do jej życzenia.

I właśnie przed kilkoma minutami odebrałam plik od Michelle. Vintage - Love - Letters są cudowne. I całkiem spore, bo schemat liczy sobie 45 stron, a w krzyżykach 625x446.
Jestem ciekawa, czy kiedyś podejmę się wyszycia tego wzoru, ale na pewno wykorzystam jego elementy, np. ślubne obrączki, czy kokardkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz