środa, 16 grudnia 2015

Wygrana u Agaty B.

Hurra, hurra! Wygrałam! - tak cieszyłam się dwa tygodnie temu.
Candy organizowała Agata B. z bloga http://xxxkrokusikxxx.blogspot.com

Zawartość paczki, którą dziś odebrałam przekroczyła moje najśmielsze marzenia.
Może po kolei:

1. Elegancki papier w różyczki. Od razu widać, że paczka to prezent.
2. Pod papierem cudowne lakierowane pudełko z motywem świątecznym.
3. A w środku taka masa prześlicznych drobiazgów, że aż mi dech zaparło.
3.1. Herbatka i słodkości - od razu znaleźli się chętni do częstowania się :)


3.2. Książki

3.3. Coś dla ciała

3.4. Cienkopisy - córka już chce pożyczyć kolor fioletowy

3.5. Prześliczne pudełeczko z niesamowitą zawartością
 3.5.1. Kolczyki nr 1 - cudne kwiatuszki
 3.5.2. Kolczyki nr 2 - sprężynki z niebieskim kamyczkiem w środku
 3.5.3. Kolczyki nr 3 - eleganckie perełki
 3.5.4. Kolczyki nr 4 - prześliczne, pobłyskują przy każdym ruchu
 3.5.5. Kolczyki nr 5 - na szóstkę z plusem

3.6 Kartka z życzeniami świątecznymi, a w środku opłatek :)
      Życzę Ci Agatko radości z narodzenia Bożego Dzieciątka.

3.7. RĘKODZIEŁO - gwiazdki i sopelki, będę musiała jeszcze poszukać informacji, co to za technika.
       Dostałam 3 gwiazdki i aż 6 sopelków. Pięknie błyszczą na drzewku. Są takie delikatne. Prześliczne!
       Bardzo dziękuję za serce włożone w ich wykonanie, bardzo to doceniam.      

 3.8. Pasmanteria - już się zastanawiam, gdzie wykorzystam te wszystkie cudeńka.



3.9. Bransoletka - idealna w komplecie z kolczykami

 3.10. Mulina DMC - w moim ulubionym kolorze

A tak prezentuje się zawartość paczki rozłożona na stole.



Agatko, wszystko jest prześliczne, w moich ulubionych kolorach, tematyce - bardzo dziękuję za ogrom pracy włożony w przygotowanie nagrody.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz