piątek, 12 grudnia 2014

Nowy projekt - Peacock's Lagoon

W listopadzie zaczęłam nowy projekt - obraz autorstwa Ciro Marchetti pod tytułem Peacock's Lagoon.
Dzięki Michele Sayetta z Heaven and Earth Designs można go teraz wyszyć :)

Wymiary obrazu 450x615, co daje w sumie 276750 krzyżyków :O
Ilość kolorów muliny - 90
Autorka schematu zapewnia wiele uroczych godzin z igłą i nitką :)

Będę wyszywała na materiale DMC Unifil Hardanger, około 24ct, 1x1. Obraz i tak będzie ogromny  - 47x65cm!!!

Mulina - tym razem tylko DMC.

Sortery na mulinę mojego autorstwa - zobaczę, czy się sprawdzą.

Igła 28.

Aby sobie ułatwić pracę naniosłam na materiał siatkę kwadratów przy pomocy czarnej nici żyłkowej o grubości 0,03mm.

A tak wygląda materiał rozpięty na krośnie, które wykonał mój mąż :)

Pierwsze wkłucie igły nastąpiło 14 listopada 2014 roku.
Kiedy nastąpi ostatnie - czas pokaże :)

7 komentarzy:

  1. Obraz jest piękny! powodzenia, będę tu zaglac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kibicuję z całych sił :) Obraz będzie piękny!
    Fajne sortery wymyśliłaś, i zazdroszczę krosna hafciarskiego, ja mojego kolosa będę męczyć na ramce do haftu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam krosno to samoróbka. Składają się na nie: kawałek sklejki, drążek do wieszania firanek i kilka śrub i wkrętów do połączenia w całość. Dość nietypowy jest statyw, bo to część perkusji ;)
      Tylko przy takiej wielkości krosna już nim nie obracam.

      Usuń
    2. A materiał mocują szare rury do wody przecięte wzdłuż.
      Akurat tak się trafiły średnice, że materiał można dobrze napiąć.

      Usuń
  3. Fajny patent na sortery :)
    Gratuluję super krosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jedno i drugie sprawdza się przy wyszywaniu dużych prac :)

      Usuń