poniedziałek, 14 grudnia 2015

Laguna - grudzień 2015

Ósma strona daje w kość :)
Zaczęła się zupełnie niewinnie, by nagle zmienić się w niezmierzone konfetti.
Bez parkowania nici chyba bym utknęła na wieki. Nie jest to "tradycyjne" parkowanie, gdyż nitki w danym kolorze czasami przydają mi się po całej wysokości kolumny.
No i ciągle brakuje mi igieł, bo lubię mieć wszystkie nitki nawleczone.
Na ósmej stronie przybyło 3906 krzyżyków, więc za mną jest 56115.
Hurra, hurra, zrobiłam ponad 20% (a dokładnie 20,3%).


Wczoraj miałam przygodę z lampką. W pewnym momencie przestała świecić. Miałam zapasową żarówkę, ale wymiana nic nie dała. Zdążyłam się zmartwić, że to problem z lampką. I wtedy przyszło olśnienie... Zajrzałam pod stół i zobaczyłam wtyczkę leżącą sobie obok przedłużacza. Eh...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz