czwartek, 3 grudnia 2015

Igłą Malowane 6/2015

Dopiero dziś udało mi się wygospodarować trochę czasu, by zrecenzować ostatni numer czasopisma "Igłą Malowane". A jest naprawdę bardzo sympatyczny :)

Motywem przewodnim tego numeru jest Boże Narodzenie, widać to już od pierwszej strony.


Najbardziej urzekły mnie czarno - srebrne bombki. Dość proste w wykonaniu, a jednocześnie bardzo eleganckie.


W czasopiśmie znajdziemy również wzory z bałwankiem na bombki i obrusik. 
Bałwankowe motywy można również wykorzystać przy kartkach ze świątecznymi życzeniami.


Spodobał mi się pokazany na zdjęciach stojak. Myślę, że jeżeli kiedyś wykonam bombeczkę, to powieszę ją właśnie na takim uchwycie.

Kolejnymi wspaniałymi wzorami są Magiczne fuksje oraz Kwiaty chabru.
Istnieje możliwość wykonania ich na kilka sposobów:
- wyhaftowania krzyżykami,


- wzbogacenia haftu wstążeczkami,

 - jak również dołożenia koralików.


Pomysł łączenia technik bardzo mi się podoba. Wykorzystałam go podczas tworzenia Misia z Bukietem.

Teraz pozostaje mi z niecierpliwością czekać na kolejny numer "Igłą Malowane", który ukaże się 21 stycznia 2016r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz