poniedziałek, 29 lutego 2016

SAL Motyle - start

Zachęcona przez koleżankę przyłączyłam się do grupy, która będzie haftowała obrazy z motylami. Dużych wymagań na szczęście nie ma, bo miesięcznie należy wyszyć minimum 100 krzyżyków i pochwalić się nimi na stronie FB.

Wybrany przeze mnie obraz to "Motyle we włosach".

Podobają mi się obrazy w odcieniach szarości, ten będzie wzbogacony o przepiękne kolorowe motyle.

Dane dotyczące haftu:
Rozmiar w krzyżykach 346x252
Mulina DMC - 65 kolorów
Materiał: DMC Unifil Hardanger 22ct (tu moje małe zdziwienie wywołał fakt, że w pionie i w poziomie wymiar krzyżyków jest różny, ale nie będzie to chyba zbyt widoczne).

Kontur zrobiłam nicią monofilową, a brzegi okleiłam taśmą malarską.

A tak przedstawiają się pierwsze xxx.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz