niedziela, 6 września 2015

Oprawiona mozaika - motylki

Motylki doczekały się profesjonalnej oprawy :)

Jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu, pani w pinakotece, też się podobał :)
Wymiary mozaiki to 40x40cm, a z ramą 48x48cm.

Miałam do wyboru trzy rodzaje szkła - zwykłe, z antyrefleksem i muzealne. Dałam zwykłe, gdyż to z antyreksem wyglądało na matowe i zabierało cały blask, a muzealne okazało się za drogie.

Przed oprawieniem potraktowałam mozaikę wałkiem, dzięki temu nie widać śladu po zagięciach, które powstały w czasie transportu z Chin. Nauczyłam się przy tym wałkować z uczuciem, gdyż nie wszystkie elemenciki były wystarczająco mocno przyklejone i w trzech miejscach sfałdowały mi się (jeden wszedł pod drugi).

Przyznam, że zrobienie dobrego zdjęcia to dla mnie wyzwanie, gdyż wszystko, co mam w pokoju odbija się w szybie. Ale z pomocą córki i białej płyty powoli dochodzę do wprawy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz