poniedziałek, 21 września 2015

Moja metryczka wymiankowa

1. Nick/imię
Mam na imię Agata, ale często występuję jako Agataob :) Prowadzę bloga mulinkiija.blogspot.com.
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Najchętniej przygarnęłabym rzeczy, których sama nie potrafię wykonać, są to:
- drobne przedmioty wykonane techniką decoupage, np. podkładki pod kubek, pudełeczka;
- szydełkowe aniołki,
- sutaszowe kolczyki.
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Moje prace są głównie haftowane, bardzo lubię krzyżyki, próbowałam hardangera i haftu płaskiego.
Największy obraz dotychczas wykonany to baletnice http://mulinkiija.blogspot.com/2014/12/poczatek.html

Nigdy jeszcze nie haftowałam koralikami ani wstążeczkami, ale wszystko przede mną.
Ostatnio polubiłam kolorowe mozaiki, wykonałam obraz "Motylki" http://mulinkiija.blogspot.com/2015/09/oprawiona-mozaika-motylki.html

4. Trzy ulubione kolory to…..
Ulubione: niebieski, malinowy i zielony.
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Nie przepadam za brązowym.
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Chyba każdy lubi przydasie :) A jak się ma dzieci w wieku szkolnym, to są one nieodzowne ;) Bardzo bym się ucieszyła z koralików, naklejek, wstążeczek, a już najbardziej z muliny (używam DMC) i próbek materiałów do haftu.
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Na co dzień noszę kolczyki, a na szczególne okazje również naszyjniki i bransoletki.
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Na myśl przychodzą mi motyle :)
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Zdecydowanie herbata, czarna, zielona, biała, rooibos. Kawy nie pijam.
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Cóż... Lubię wszystkie słodycze ;) Za wyjątkiem czarnych cukierkożelków.
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Czytam głównie książki sensacyjne, bardzo lubię fantasy i wspomnienia z podróży. Ostatnio wciągnęła mnie "Gra o tron", z niecierpliwością czekam na kolejny tom.
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Próbka perfumów czy kremu byłaby idealna.
13. Chciałam jeszcze dodać....
Nie brałam dotąd udziału w żadnej wymiance, ale może niedługo się zdecyduję. Głównie z uwagi na możliwość poznania ciekawych osób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz