poniedziałek, 17 września 2018

SAL Śnieżynki

Obok niektórych zabaw nie mogę przejść obojętnie. Tak właśnie jest z nowym wyzwaniem organizowanym przez grupę Добрый Енот na portalu vk.com :)
Śnieżynki od razu przyciągnęły moją uwagę, przecież zima zbliża się wielkimi krokami :)




SAL, a właściwie авантюра będzie się składać z dziewięciu etapów. Co tydzień, razem z innymi uczestniczkami, będę otrzymywać schemat śnieżynki do wyhaftowania.

10 września dostałam instrukcję wykonania pierwszej gwiazdki, której autorką jest Svetlana Lanskaya. Część ściegów znam z innej zabawy, dzięki czemu łatwiej mi się teraz haftuje. Ale przyznaję się, że kilka razy już prułam, hihi :)

Do wykonania samplera wybrałam materiał, którego dotąd nie używałam - Murano 32ct firmy Zweigart. Jest to mieszanka bawełny i wiskozy i po pierwszych kilku ściegach jestem bardzo zadowolona z tej tkaniny.
Śnieżynki będę haftowała muliną DMC B5200, a gwiazdeczki wypełniające sampler DMC E5200. Dojdą jeszcze koraliki, ale najpierw muszę je kupić.


A tak prezentuje się pierwsza śnieżynka. Prawda że cudna?!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz