poniedziałek, 28 listopada 2016

Twist - finał

Uroczyście ogłaszam, że ukończyłam haft Twisted Band Sampler!
Ostatni kolor i ostatnie krzyżyki:

Podsumowanie:
- Cieszę się, że już na początku zdecydowałam się na len, haft na Aidzie byłby niemożliwy z uwagi na ściegi specjalne.
- Kolor lnu bardzo mi odpowiadał, tylko przy dwóch odcieniach muliny miałam małe kłopoty - tu przydało się dobre światło.
- Kolorystyka haftu - ciekawe zestawienie, nie odczuwałam żadnego znudzenia ;)
- Doskonałym rozwiązaniem okazało się zastosowanie ramki do haftu, w ręku nie umiałabym tak równo układać nitek n tkaninie.
- Ściegi specjalne (Needlepoint) - to właśnie one rozpaliły we mnie chęć wyszywania samplera. Naprawdę wiele się nauczyłam. Okazuje się, że nie samymi krzyżykami hafciarka żyje :) Kilka razy wzór mnie zaskoczył, gdy ścieg wyglądający na trudny okazywał się łatwy i odwrotnie. Wielki plus dla autorki za jasno napisaną instrukcję, bez niej nie dałabym rady.

Pora na zdjęcie całości:


Kolejne fotki dodam po oprawieniu haftu :)

Pozdrawiam wszystkich wiernych czytelników, Wasze uwagi dopingowały mnie do pracy, za co bardzo serdecznie dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz