wtorek, 27 października 2015

Wygrałam zestaw :)

Hura, hura, wygrałam super zestaw :)
Całkiem niedawno umieściłam na moim blogu baner firmy Coricamo i wygrałam dzięki temu "Misia z bukietem", do wykonania w trzech technikach: hafcie krzyżykowym, wstążeczkowym i koralikowym.
Dziś, skoro świt, pobiegłam na pocztę odebrać przesyłkę :)

W zestawie znajduje się:
- kanwa z nadrukiem typu Aida 14ct (54 oczka/10cm).
Na kanwie każdy krzyżyk oznaczony jest odpowiednim kolorem.
Jeżeli będę miała wątpliwości, to w instrukcji zamieszczono schemat z symbolami, co na pewno jest przydatne przy pracach z dużą liczbą zbliżonych odcieni muliny.
Kanwa daje możliwość wykonania obrazka tylko krzyżykami, ale tym razem chcę poszaleć z koralikami i wstążeczkami.

- czytelna instrukcja - zwrócę szczególną uwagę na kurs wstążeczkowy;

- wstążeczki w 6 kolorach, czerwona jest trochę szersza niż pozostałe;

- koraliki Preciosa

 - igły, ta długa jest do koralików;

- mulina, na razie nie rozszyfrowałam, jakiej jest firmy.

No to biorę się do pracy :) Na pewno wkrótce pochwalę się postępami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz