czwartek, 1 października 2015

Igłą Malowane 5/2015

Bardzo się ucieszyłam, gdy w mojej skrzynce pocztowej pojawił się nowy numer czasopisma "Igłą Malowane". 
Wzory na stronie tytułowej widziałam już wcześniej, gdyż brałam udział w konkursach organizowanych przez Wydawnictwo. 

Miłym zaskoczeniem był dla mnie Miś z bukietem. Wzór można wykorzystać do wykonania kartki z życzeniami urodzinowymi, gratulacjami lub po prostu jako miły upominek dla drogiej nam osoby.
Oprócz krzyżyków można spróbować haftu wstążeczkowego i koralikowego - świetny pomysł.
Kurs haftu wstążeczkowego jest tu nieodzowny :)

Bardzo spodobały mi się akcesoria dla niemowlaków i ich rodziców. Po przyozdobieniu ich hafcikami robią się jeszcze słodsze :) Tylko nie wiem, jak sobie poradzić z praniem śliniaczka z musu jabłkowego ;)

A teraz czas, by opisać mojego faworyta, czyli obraz "Maki na wietrze". Rozmiar 108x270 krzyżyków zapewni długie i na pewno miłe godziny wyszywania.
I tu pojawiają się trzy możliwości:
- wyhaftować całość krzyżykami,
- wyhaftować maki na podmalowanym tle,
- do haftu dołączyć koraliki.
Trudny wybór :)
Zastanawiam się, czy powstaną kolejne wzory nawiązujące tematycznie do maków. W konkursie organizowanym przez Coricamo pojawiły się bowiem różne świetne pomysły na stworzenie tryptyku.

Na deser zostawiłam sobie serwetkę. Zupełnie nie pasowałaby do mojego mieszkania, jednak bardzo możliwe, że wykorzystam gdzieś ażurkowy wzorek, który pojawił się wokół różyczek. Jest piękny sam w sobie :)

Na zakończenie dodam, że znakomitym pomysłem jest utworzenie "Galerii naszych czytelników".
Pozdrowienia dla Redakcji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz