piątek, 11 stycznia 2019

Anioł - zawieszka na choinkę

Na portalu vk.com natrafiłam ostatnio na kolejną zabawę hafciarską. Na grupie Студия дизайна. Авторские схемы udostępnione zostały nieduże schematy do wykonania ozdób choinkowych.
Na początek wybrałam postać Anioła grającego na trąbce.



Wg schematu najlepiej go wyszywać na granatowej kanwie, a takiej akurat nie posiadałam. Chwila namysłu i pewien pomysł przyszedł mi do głowy. Postanowiłam nakleić granatową serwetkę na białą kanwę rozpiętą na tamborku, taki mini decoupage.



Następnie przy pomocy grubej igły odtworzyłam dziurki na kanwie - to była bardzo wyczerpujące zajęcie, ale nie poddałam się :)

A potem przyszedł czas na haftowanie :)


Do wykonania aureoli po raz pierwszy użyłam muliny Madeira


A tu doszło trochę konturów


Wciąż zachwyca mnie ta suknia!


A tak wygląda Anioł odpoczywający na choince


I jeszcze mała uwaga na koniec: kanwa naklejona jest na cienką, granatową piankę (z tyłu Aniołek jest brokatowy).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz