piątek, 24 lipca 2015

Dzieci i TUX - hafty sprzed lat

Dość długo zastanawiałam się, czy umieszczać na blogu moje pierwsze "dzieła".
W końcu uznałam, że nie ma się czego wstydzić, każda z nas zaczynała podobnie.

TUX
Pingwinek był moim pierwszym haftem, wykonanym muliną Ariadna i Odra na kanwie 9ct sześcioma pasmami muliny (wtedy nie wiedziałam, że mulinę się rozdziela). Kanwa po 12 latach zżółkła, passe-partout jest za małe (tylko takim kawałkiem kanwy dysponowałam), koślawość krzyżyków rzuca się w oczy.
Ale co z tego?! ;) Przez długi czas Tuksik stał na półce i było sympatycznie.


DZIECI
Na zdjęciach widać, że nabrałam wprawy. Kupiłam kanwę 14ct, mulinę Ariadnę potrafiłam już podzielić na nitki, krzyżyki też zaczęły przypominać krzyżyki.
Tylko już nigdy więcej nie wykonam backstitchów podwójną nitką! Chyba wówczas wydawało mi się, że pojedynczą będą niewidoczne.
Hafciki przez kilka lat stały w pokoju dziecinnym aż się "opatrzyły" i trafiły do szafy.





Uff, ulżyło mi.
Kiedyś odkopię prace jeszcze ze szkoły podstawowej, leżą gdzieś u mamy w szafie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz