środa, 4 marca 2015

Anioł Stróż

Dawno, dawno temu, a może wcale nie tak dawno, bo 12 lat temu pokusiłam się na samodzielne wykonanie schematu do wyszywania.
Obrazek znalazłam w internecie, niestety nie pamiętam już, czyjego jest autorstwa :(
Dziś widzę również, że mogłam poszukać w większej rozdzielczości, no ale to było 12 lat temu ;)

Do wykonania schematu użyłam programu Haftix, zażyczyłam sobie 20 kolorów muliny i rozmiar 95x126 krzyżyków.

Dysponowałam wówczas jedynie muliną Ariadna, jeszcze w kolorach o starej numeracji, a co za tym idzie w mniejszej ilości odcieni, niż jest obecnie.
Kanwę dostałam od kuzynki, 9ct, nawet nie wiedziałam, że mogą być gęstsze ;)
Haftowałam prawdopodobnie 6 nitkami muliny, piszę prawdopodobnie, bo obrazek trafił już do lamusa i dysponuję tylko zdjęciami ;)
Wydaje mi się, że i tak wyszło nieźle :) Oto efekt:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz