poniedziałek, 30 listopada 2015

Zakupy :)

Zbliżają się Święta, dlatego pomyślałam o zrobieniu sobie małego prezentu pod choinkę. Któż tego nie lubi :)

Zakupy, cz. 1
W pasmanterii internetowej Magiczny Haft kupiłam u Justynki taki zestaw:


Mulina i len przydadzą się w organizowanym przez Tami SAL-u "2016 Calendar". Banerek możecie zobaczyć u mnie na blogu.
To będzie moja pierwsza przygoda z lnem. Wybrałam gęstość 32ct i zamierzam haftować dwiema nitkami muliny na dwóch nitkach materiału. Czyli 2x2. Już nie mogę się doczekać pierwszego wzoru ze styczniową dziewczynką :)

Fartuszek przyda się do pewnego tajnego projektu za pewien czas.

Zakupy, cz.2
Na allegro pan Stanisław sprzedaje mulinę DMC w atrakcyjnej cenie, dlatego postanowiłam skorzystać z nadarzającej się okazji i kupiłam sobie sporo motków w kolorach, których jeszcze nie miałam.
Dziś rano odebrałam przesyłkę na poczcie i moim oczom ukazał się taki oto widok:


Do każdych 10 motków muliny zwykłej dostałam w prezencie motek muliny cieniowanej. Moje zadowolenie i radość możecie sobie chyba wyobrazić ;)

Marzy mi się jeszcze nowa porcja tępych igieł DMC 28. W Lagunie używam obecnie ponad 50 sztuk i ciągle mi mało, hihi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz