sobota, 14 listopada 2015

Laguna ma roczek :)


14 listopada 2014 r. rozpoczęłam pracę nad Laguną.
Dziś mija równy rok od tamtej chwili, więc pora na małe podsumowanie.

Na początek trochę matematyki:
4404+45361=49765 xxx
49765 : 276750 = 18%.


Na tym zdjęciu widać postęp z ostatniego miesiąca:



Zanim zabrałam się do drugiego rzędu musiałam zdjąć materiał z krosna i wprowadzić pewne poprawki.
Usunęłam poziome linie siatki i dorobiłam pionowe, tym razem co 10 oczek i bez supełków, które strasznie utrudniają wyciąganie nici monofilowej.
I tu właśnie widać, że jeszcze sporo krzyżykowania przede mną :)


Challange of NEW Official Heaven and Earth Designs Group :)
28 października dołączyłam do wyzwania na FB organizowanego przez firmę HAED. Polega ono na wyszyciu po 100 krzyżyków w każdym tygodniu listopada.
Wystarczyło zamieścić zdjęcie początkowe. Oto moje:


A 28 listopada w komentarzu do niego należy załączyć zdjęcie z postępów.
Jest to naprawdę bardzo łatwe zadanie i zachęca do wyszywania, gdyż w nagrodę za sprostanie wyzwaniu organizatorki obiecują darmowy schemat. 
400 krzyżyków mam już za sobą, teraz muszę tylko pilnować daty ;)

Podsumowanie
Rok z Laguną uważam za bardzo udany. Życzę tego wszystkim miłośniczkom haftu :) 
Aby wyszywanie zawsze sprawiało nam radość, nitki się nie plątały, a krzyżyki wychodziły równiutkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz