wtorek, 9 lutego 2016

Syrenkowy start

Zdecydowałam się na rozpoczęcie nowego haftu. Będą to syrenki firmy Mirabilia "Mermaids of The Deep Blue".

Zrobiłam już pierwsze zakupy, jednak na pozostałe akcesoria będę musiała poczekać, bo zamawiam je za wielką wodą.
Do wykonania obrazka potrzebne będą muliny DMC, nici Kreinik oraz koraliki Mill Hill.
Będę wyszywać na błękitny lnie firmy Zweigart.


Niestety po kilku krzyżykach zaliczyłam pierwszą wtopę. Ramkę z lnem opierałam na stole, na którym był rozłożony wydrukowany schemat i materiał pobrudził się od tonera :( Eh.
Od razu namoczyłam pracę w zimnej wodzie z odrobiną płynu do prania i po delikatnym szorowaniu czarne smugi zeszły. Jeszcze nigdy tak szybko nie prałam haftu. Człowiek całe życie uczy się na błędach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz